Helpdesk

Vragen stellen aan de helpdesk

Heeft u inhoudelijke vragen raadpleeg dan eerst de Quick Guide of de Getting Started. Als u het antwoord niet heeft gevonden, neem dan contact op met de helpdesk.

Kunt u het antwoord niet vinden in een van de handleidingen of heeft u technische vragen over de WebCursistenManager? Twijfelt u of het systeem past binnen uw organsiatie? Of wilt u gewoon weten wat Carthago ICT precies voor organisatie is?

Neem contact op met de helpdesk, deze is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Mocht er niemand opnemen dan stuurt u een e-mail naar de algemene helpdesk. Deze is 24 uur per dag bereikbaar. Wij sturen u zo snel mogelijk een antwoord.

U bent van harte welkom om eens langs te komen voor een gesprek of om een kijkje te komen nemen bij Carthago, de koffie staat voor u klaar!

Instructiedag

Wilt u met uw collega’s een uitgebreide instructie krijgen over wat de webcursistenmanager allemaal kan, dan kunt u een afspraak maken. De kosten voor deze instructiesessie is 110 euro ex btw per uur met een minimale afname van twee uur.
Een lunch wordt dan, mits gewenst, kosteloos aangeboden!

helpdesk

De Web Cursisten Manager is een product van Carthago ICT

© 2019 Carthago ICT ICT Projects & Websolutions

UA-32616416-1