Vragen stellen aan de helpdesk
Heeft u inhoudelijke vragen raadpleeg dan eerst de Quick Guide of de Getting Started. Als u het antwoord niet heeft gevonden, neem dan contact op met de helpdesk.
Kunt u het antwoord niet vinden in een van de handleidingen of heeft u technische vragen over de WebCursistenManager? Twijfelt u of het systeem past binnen uw organsiatie? Of wilt u gewoon weten wat Carthago ICT precies voor organisatie is?
Neem contact op met de helpdesk, deze is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Mocht er niemand opnemen dan stuurt u een e-mail naar de algemene helpdesk. Deze is 24 uur per dag bereikbaar. Wij sturen u zo snel mogelijk een antwoord.
- Telefoon 074 24 55 604
- E-mail helpdesk@carthago-ict.nl
U bent van harte welkom om eens langs te komen voor een gesprek of om een kijkje te komen nemen bij Carthago, de koffie staat voor u klaar!
Instructiedag
Wilt u met uw collega’s een uitgebreide instructie krijgen over wat de webcursistenmanager allemaal kan, dan kunt u een afspraak maken. De kosten voor deze instructiesessie is 110 euro ex btw per uur met een minimale afname van twee uur.
Een lunch wordt dan, mits gewenst, kosteloos aangeboden!